16 February 2009

AZIZAH MAHZAN SYOK NGAN ZAEFRUL?

Alangkah mesranya aksi pelakon popular Azizah Mahzan dan Zaefrul Nordin ni... cam tengah syok antara satu sama lain pula. Tapi bila soalan diajukan pada Zaefrul, jawapan yang selalu diberi: mereka berdua 'hanya kawan' sahaja.

Sementara bagi Azizah pula, “Yang penting saya bukannya telanjang,” kata ibu tunggal itu bila diajukan soal berpakaian seksi memandangkan usianya sudah menjangkau 45 tahun.

Tentang hubungannya dengan Zaefrul, dakwa pelakon yang mempunyai anak gadis berusia 21 tahun itu, Zaefrul dah macam keluarga. "Kami kenal sejak kecil lagi. Anggap dia macam adik. Akak pun rapat dengan isteri dia. Dia mengingatkan akak kepada pelakon Hani Mohsein (Allahyarham). Akak baik dengan Hani dulu macam dengan Zaefrul inilah. Tapi masa baik dengan Hani dulu tak ada pula orang buat cerita apa-apa pun? Dalam facebook pun orang kata kami macam ada “apa-apa” tapi sebenarnya tidak. Kami boleh berkongsi banyak benda."

Bagaimana dengan perkahwinan? Tak terfikir nak kahwin lagi ke? "Tak rasa nak kahwin lagi. Peninglah fikir nak bercinta. Tapi akak gembira dengan kehidupan sekarang ni", ujarnya dipetik sebagai berkata.


Klik untuk gambar besar..!!





Botol apa tu..?? Siap ada ada rimau hitam lagik..!!















    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

No comments: